Cool + Streethunts Bram de Ferrante

1. Go-Pro camera’s (streethunt)

gopro

Mij is opgevallen dat het steeds populairder wordt om jezelf vast te leggen. Iedereen wilt zijn ervaringen opslaan en delen. De nieuwe camera van Go Pro valt dan ook goed in de smaak bij de wintersport.

2. Sprookjes voor volwassenen (streethunt)

Hansel-and-Gretel-Witch-Hunters

Alle mooie, romantische sprookjes van vroeger komen nu terug in bloederige actie-films. Iedere maand komen er velen films van vroeger opnieuw uit.

3. Lastige, onmogelijke samenwerkingen (coolhunts)

harlem shake

Het valt mij op dat alle hypes die de laatste tijd opkomen, het veelal gaat om goede samenwerking. De harlem shake, in eerste instantie was ik verbaasd over wat er allemaal gebeurt, maar na vele verschillende shakes gezien te hebben, vroeg ik me alleen nog af hoe ze het voor mekaar gekregen hebben. Deze shake gaat niet over wat er gebeurt, maar hoe men het voor mekaar krijgt.

4. Kijker krijgt macht (coolhunt)

video on demand

 

Iedereen ziet het al wel een beetje aankomen, video on demand gaat alles overnemen. Ik denk dat we over 10 jaar geen normale tvgids meer thuis krijgen. Ik denk dat iedereen aan het begin van de week zijn eigen gids samenstelt. Je kan je week precies indelen met alles wat jij fijn vindt om te kijken.

5. Meisjes met spikes (streethunt)

tumblr_mbl2liPwNz1r04xe5o1_500_large

 

Heel cool allemaal, al die meisjes met spikes. Waar we vroeger nog om moesten lachen, als alle gothics met zwarte leren banden met spikes liepen, hebben zij nu op hun schouder en schoenen.

6. Iedereen wordt trendwatcher 

trend

Everybody wants to be a trendwatcher. Het wordt steeds populairder. Iedereen denkt het te kunnen en wil deze bijzondere titel aan zijn naam plakken. Ook ik, ik probeer dit ook met alle macht.

Plaats een reactie