Coolhunt 1+2: Adopteer een rotonde | Webwinkel op Facebook

Wie: Adopteer een Rotonde

Wat: Dit concept is geïnspireerd door de saaiheid van de inrichting van vele rotondes in Nederland gekoppeld aan het inzicht dat rotondes een geweldige reclamemogelijkheid bieden.

Waarom: Ik was een paar weken geleden in Limburg en daar was ik maar een paar weken niet meer geweest. Toen viel mij op dat er op verschillende rotondes een reclamebord stond met: “adopteer een rotonde!” Ik ben toen dit gaan opzoeken op het internet en blijkbaar bestaat dit al sinds 2011, maar nog niet alle Gemeenten doen mee. Van de 408 gemeenten in Nederland zijn er 21 aangesloten bij adopteer een rotonde.

Bron: http://www.adopteereenrotonde.nu

timthumb.php

 

Wie: Floradise

Wat: Accessoires worden via Facebook verkocht. De bedoeling is dat je een e-mail stuurt met jouw gewenste artikel en het bedrag overmaakt. Of dit zo veilig is dat weet ik niet. Maar is het wel lekker makkelijk om dit zo te doen ip.v. een echte webshop? Of is dit het begin van een ondernemende jonge vrouw?

Waarom: Het valt me steeds op dat vrouwen ondernemender worden. Toen ik een berichtje kreeg met het verzoek om die pagina te bezoeken en te liken, vond ik dit wel iets nieuws.

Schermafbeelding 2013-03-11 om 00.57.35

Plaats een reactie